14 feb 2011

Contes a l'escola. Badalona, 2010

Classe de P-4, escola Salesians, Badalona. 

La Tururuth es va presentar a l'escola de primaria Salesians de Badalona per a contar contes al cicle infantil:"Els bons amics" i "El cargol i l'herba de Poniol"

Va ser un matí molt entranyable. El meu nebot Xisco em va presentar els seus companys de classe. Totes i tots estaven molt entusiasmats de rebre a la seva classe "una tieta" que venia a explicar contes.

Durant els contes els nens i nenes es van mostrar molt atents,participatius i contents. Entre paraules, cançons, jocs de teatralització i somriures es va crear un clima afectiu molt satisfactori.

Al finalitzar els dos contes, els alumnes em van explicar que ells tenien a la classe el conte del Cargol i l'herba de poniol, vàrem estar mirant les il.lustracions i aquesta vegada vàren ser ells que em van explicar entre tots el conte.  

Em sento molt agraida per la bona acollida que mestres i alumnes em van donar a l'escola.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario